15 maja 2016

♥Nowy klub + pierwsze gwiazdy(dla mnie)♥


Cześć i czołem kluski z rosołem! :D

Dzisiaj postanowiłam wam przedstawić troszkę klub, w którym jestem. Zostałam zaproszona do klubu Seal Runners. Właścicielką jest Sabina Dogbard. W klubie jest miła atmosfera, fajni klubowicze i ogólnie ogarnięty klub ^^ 



Już od kilku dni próbuję znaleźć nowy strój, ale jakoś sama nie wiem jaki kolor. Zapomniałam pokazać aktualizacji, ale zrobiłam 2 zdjęcia jak robiłam zadania. Chcę od razu powiedzieć, że nie będzie mnie od PONIEDZIAŁKU (16.05) DO SOBOTY (21.05), ponieważ jadę na Zieloną Szkołę nad morze i czeka mnie 12-13 godzin jazdy w autokarze przyklejona do szyby :"D Myślę, że tutaj dodam kilka zdjęć znad morza, bo jak wyjdą ładne to się pochwalę (szczerość XD) . Wczoraj siedziałam do północy czekając na jasne gwiazdy. Od 1,5 roku ani razu nie widziałam na SSO gwiazd więc była małą podjarka ^^ Zrobiłam zdjęcia  z Astrid Pinkport za co jej oczywiście dziękuję :) [Poniżej dam kilka zdjęć zestawu, który nie całkiem ma dobrane kolory, bo kurtka ma inny odcień]

Do zobaczenia za tydzień! :D


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz