30 maja 2016

Sesja z Alexis ♥

Witajcie miśki! c: 
Tak wiem, że troszkę mnie nie było, ale chciałam chwilę przerwy aby odetchnąć od tych wszystkich sprawdzianów. Dodatkowo mieliśmy wyniki egzaminu szóstoklasisty i pewnie jesteście ciekawi jak mi poszła, prawda? ^^ Ekhem.. A więc xD Angielski 100% , J. Polski 90%, Matematyka 90%. Szczerze to myślałam, że będę miała angielski 80 % i tak samo Polski, Matematyki się w ogóle nie spodziewałam ^^ 20 maja 2016 roku założyłam klub Monday Panthers, który jest kontynuacją legendy klubu Monday Eagles. Jedna dziewczyna powiedziała mi, że był popularny, ale sama do końca nie wiedziałam czy tak było czy nie. Zacznę dzisiaj od małej sesji z (myślę) dobrze wam znaną pewną dziewczyną z bloga Alexis Kittenburg | Star Stable Online ,która była członkiem klubu Monday Eagles (Powiem, że poniektórzy naprawdę tęsknili za spotkaniami i ogólnie za spędzonymi chwilami w nim ^^ ). Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :) Sami zobaczcie!






piękny fail :')


i kolejny :') 

A TERAZ ZDJĘCIA KLUBU! :D






4 komentarze: