6 lipca 2016

Nowe wirtualne fryzyjczyki!

Hejka naklejka! 

O godzinie 12 zespół SSO poinformował nas o działających już serwerach. W dzisiejszej aktualizacji zostały dodane nowe (nie, nie konie ^^) wyglądy, animacje moich ulubionych koni - FRYZYJCZYKÓW! Ja jak na razie postanowiłam ich nie kupować, ponieważ ma jeszcze 4 konie do wytrenowania, ale postanowiłam, że zakupię jednego przyjaciela kiedy konie osiągną już 15 lvl. 

TERAZ O FRYZACH

Koszt naszych odmienionych pupili to 990 SC. Dla mnie od samego początku było to dość dużo, ale w końcu to konie fryzyjskie. Możecie je dostać tylko i wyłącznie na Farmie Steva. Jeśli chcesz zakupić jedno z tych pięknych koni (lub wszystkie ^^) musisz mieć co najmniej 11 lvl. Tak jak przy poprzednich fryzach nie potrzebujemy reputacji. Możecie wybierać z 3 karych odmian. Mi osobiście podoba się ten w kolorze takim nocnym. Ehh.. Nie umiem go określić, ale jest on na zdjęciu poniżej pod numerkiem 3.

1


2


3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz