13 lipca 2016

Aktualizacje 13.07.2016 ♥

Cześć wszystkim tu zaglądającym <3
Dzisiaj kolejne aktualizacje przygotowała dla nas ekipa SSO. Główną aktualizacją w tej aktualizacji (srsl Sus? XD) jest pomoc Profesorowi Heyden w szukaniu Alberty (jego pająka jak później się okazało, bo nie miałam ochoty czytać :"D). Dzięki dzisiejszym zadaniom udało mi się zdobyć wyczekiwany 18 lvl! <3 


Zacznijmy od zadań z Profesorem  =^.^=











♦ TARG KONI ♦

W tym tygodniu Ed i Eddie rozłożyli targ na Arenie Stajni Jorvik.
(Możecie tam znaleźć "stare" wersje koni fryzyjskich)

♦ NOWE UBRANIA I WYPOSAŻENIE ♦

" Oba sklepy w centrum handlowym mają nową dostawę w tym tygodniu, dlatego wskakujcie do autobusu i w drogę! "

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ I DO ZOBACZENIA! <3










2 komentarze:

  1. Wof, Susan, Ty żyjesz. :D
    Posiadasz jeszcze swój klub? Luub, na jakim serwie przebywasz?

    Ogółem to zapraszam Cię również na mojego, nowo założonego bloga,
    northwinners-z-mianorthwright.blogspot.com

    Pozdrawiam, Mia Northwright

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog , już od bardzo dawna nie grałam w StarStable.
    Świetnie to wszystko opisujesz.

    Za każdą obserwację odwdzięczam się
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń